Programovací nástroje C-Sharp pro děti a mládež. – Bc. Petr MARTINÁK
Bc. Petr MARTINÁK
Diplomová práce
Programovací nástroje C-Sharp pro děti a mládež.
C-Sharp Programming Tools for Children and Young People.
Anotace:
Tato diplomová práce má za úkol seznámit čtenáře se základními informacemi z oblasti algoritmizace a programování jazyka C#. V úvodu této práce je čtenář seznámen se základními pojmy informatiky. Na toto téma navazuje algoritmizace a tvorba vývojových diagramů. Vývojové diagramy jsou stěžejní části pro další orientaci probíraného tématu. Na vývojové diagramy navazuje základní seznámení čtenáře s programovacím …víceAbstract:
This thesis aims to familiarize a reader with the basic problems of algorithms and programming in C#. At the introduction of this work is the reader familiar with the basic concepts informatics. The next topic is algorithms and creation of flowcharts. Flowcharts are a crucial part for next orientation the discussed topic. The reader will be familiar with the programming language C# and integrated development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Zveřejnit od: 20. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTINÁK, Petr. Programovací nástroje C-Sharp pro děti a mládež.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her
Martin Golomb -
Vývojové prostředí pro paradigmata programování
Martin PŮDA -
Vývojové prostředí CycloneStudio
Lukáš Karlík -
Vývojové prostředí pro kurz Paradigmata programování
Jakub MAZEL -
Vývojové prostředí pro jazyk YARA
Matej Kašťák -
Vývojové prostředí numerických integrátorů
Václav Vopěnka