Audit marketingové strategie ve vybrané firmě – Bc. Nikol Jermanová
Bc. Nikol Jermanová
Master's thesis
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Marketing strategy audit
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současnou situací vybrané společnosti Jansen Display, která je vyhodnocena v rámci provedení auditu marketingové strategie. V první části práce, v rešerši, jsou definována teoretická východiska s využitím dostupné literatury. Získané informace o principech auditu, podstatě marketingu, strategickém řízení podniku a o nástrojích, které se používají k situační analýze dané společnosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the current situation of the selected company Jansen Display, which is evaluated within the audit of marketing strategy. The first part of thesis, the research, there are defined all theoretical basis with using the available literature. The obtained information about the principles of audit, the essence of marketing, strategic management of the company and the tools used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/w4kzv/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Maryna Sokačová -
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Audit Marketingové strategie potravinářského střediska Lesy Hluboká nad Vltavou a.s.
Lenka Levá -
Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu
Marcel Zahradník -
Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech
Kateřina Hanzalová -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Audit marketingové strategie vybrané firmy
Martina KNĚZKOVÁ