Audit marketingové strategie ve vybrané firmě – Bc. Nikol Jermanová
Bc. Nikol Jermanová
Diplomová práce
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Marketing strategy audit
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou situací vybrané společnosti Jansen Display, která je vyhodnocena v rámci provedení auditu marketingové strategie. V první části práce, v rešerši, jsou definována teoretická východiska s využitím dostupné literatury. Získané informace o principech auditu, podstatě marketingu, strategickém řízení podniku a o nástrojích, které se používají k situační analýze dané společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the current situation of the selected company Jansen Display, which is evaluated within the audit of marketing strategy. The first part of thesis, the research, there are defined all theoretical basis with using the available literature. The obtained information about the principles of audit, the essence of marketing, strategic management of the company and the tools used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w4kzv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok A
Práce na příbuzné téma
-
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
Maryna Sokačová -
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Audit Marketingové strategie potravinářského střediska Lesy Hluboká nad Vltavou a.s.
Lenka Levá -
Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu
Marcel Zahradník -
Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech
Kateřina Hanzalová -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Audit marketingové strategie vybrané firmy
Martina KNĚZKOVÁ