Bc. Nikol Jermanová

Diplomová práce

Audit marketingové strategie ve vybrané firmě

Marketing strategy audit
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou situací vybrané společnosti Jansen Display, která je vyhodnocena v rámci provedení auditu marketingové strategie. V první části práce, v rešerši, jsou definována teoretická východiska s využitím dostupné literatury. Získané informace o principech auditu, podstatě marketingu, strategickém řízení podniku a o nástrojích, které se používají k situační analýze dané společnosti …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the current situation of the selected company Jansen Display, which is evaluated within the audit of marketing strategy. The first part of thesis, the research, there are defined all theoretical basis with using the available literature. The obtained information about the principles of audit, the essence of marketing, strategic management of the company and the tools used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok A