Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů – Bc. Robert Almássy, DiS.
Bc. Robert Almássy, DiS.
Master's thesis
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Communication mix specifics when selling cars
Abstract:
Záměrem mé diplomové práce „Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů“ bylo s využitím znalostí ze studia a analýzy prodeje osobních automobilů Škoda u nás a ve světě najít některá marketingová specifika na velmi silně obsazeném trhu automobilů. Automobilka Škoda je součástí koncernu VW ve spojení od roku 1991, přičemž v marketingové strategii chce koncern VW, do něhož spadá značka Škoda …moreAbstract:
The objective of my diploma thesis “Communication mix specifics when selling cars“ to find some specifics on marketing heavily occupied car market by using the knowledge of study and analysis of sales of “Skoda“ cars within our country and abroad. Auto factory “Skoda“ is a part of the Volkswagen Group in conjunction since 1991, while in the marketing strategy wishes VW to that belongs “Skoda“ brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g8xbe/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společensky odpovědná firma
Zuzana Nováková -
Společensky zodpovědná firma v ČR – rizika a výhody
Marie Čulková -
ČEZ Energetické produkty, s.r.o. jako společensky odpovědná firma
Michaela Soldánová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára Čurdová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková