Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole – Kateřina KOŠŤÁLOVÁ
Kateřina KOŠŤÁLOVÁ
Master's thesis
Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole
Evaluation on classical and modern alternative school
Abstract:
Hlavním předmětem této diplomové práce je hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Jako klasická alternativa byla zvolena waldorfská škola a za moderní alternativu byl vybrán program Začít spolu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem výzkumu bude zjistit, zda existuje rozdíl v hodnocení žáků waldorfské školy a žáků školy s programem Začít spolu. Budeme …moreAbstract:
The main subject of this thesis is evaluation of students at the classic alternative school and the modern alternative school. We chose waldorfs school as alternative classic and we chose Začít spolu as alternative modern. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The main goal of research is to find whether there is the difference between evaluation of students of waldorf school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Cj-Fj SŠ
Theses on a related topic
-
Alternativní školy - Waldorfské školy
Marta Pipková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Alternativní školy v Moravskoslezském kraji
Kateřina DVOŘÁKOVÁ -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová -
Práce s portfoliem v programu Začít spolu
Tereza Karlíková -
Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu
Nikola Šírová -
Práce s portfoliem v programu Začít spolu
Tereza Karlíková -
Hodnocení školy 1. stupně s programem Začít spolu
Dominika KŘIBÍKOVÁ