Kateřina KOŠŤÁLOVÁ

Master's thesis

Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole

Evaluation on classical and modern alternative school
Abstract:
Hlavním předmětem této diplomové práce je hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Jako klasická alternativa byla zvolena waldorfská škola a za moderní alternativu byl vybrán program Začít spolu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem výzkumu bude zjistit, zda existuje rozdíl v hodnocení žáků waldorfské školy a žáků školy s programem Začít spolu. Budeme …more
Abstract:
The main subject of this thesis is evaluation of students at the classic alternative school and the modern alternative school. We chose waldorfs school as alternative classic and we chose Začít spolu as alternative modern. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The main goal of research is to find whether there is the difference between evaluation of students of waldorf school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta