Kateřina KOŠŤÁLOVÁ

Diplomová práce

Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole

Evaluation on classical and modern alternative school
Anotace:
Hlavním předmětem této diplomové práce je hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Jako klasická alternativa byla zvolena waldorfská škola a za moderní alternativu byl vybrán program Začít spolu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem výzkumu bude zjistit, zda existuje rozdíl v hodnocení žáků waldorfské školy a žáků školy s programem Začít spolu. Budeme …více
Abstract:
The main subject of this thesis is evaluation of students at the classic alternative school and the modern alternative school. We chose waldorfs school as alternative classic and we chose Začít spolu as alternative modern. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The main goal of research is to find whether there is the difference between evaluation of students of waldorf school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ