Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač – Bc. Marie Drncová
Bc. Marie Drncová
Master's thesis
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marketing strategy of a small agricultural enterprise - Farm Machač
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie malého zemědělského podniku Farma Machač, který se nachází v malebném regionu na pomezí Českého Švýcarska a Lužických hor. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první teoretické části budou shrnuty pojmy z oblasti marketingu, ze kterých diplomová práce a její téma vychází. V druhé části vlastní práce …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the design of the marketing strategy of the small agricultural enterprise Farma Machač, which is located in a picturesque region on the border of the Czech Switzerland and the Lusatian Mountains. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part will summarize concepts from the field of marketing, from which the diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Reader: Vladimír Polák, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRNCOVÁ, Marie. \textit{Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/odbifl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Litoměřice
Theses on a related topic
-
Realizovatelnost business plánu v oblasti prodeje leteckých motorů
Kristýna Princová -
Analýza příležitostí v oblasti e-business
Petra Smékalová -
Doing Business in Tunisia
Sarra Chouchane -
Příprava business modelu sociálního podniku v Ústeckém kraji
Luke Bojčev -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Exploring business opportunities in the markets of Guyana, Suriname, and French Guyana
Anna Iakimova -
Budoucí obchodní model automobilových výrobců
Vladislav Pergler -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights