Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač – Bc. Marie Drncová
Bc. Marie Drncová
Diplomová práce
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marketing strategy of a small agricultural enterprise - Farm Machač
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie malého zemědělského podniku Farma Machač, který se nachází v malebném regionu na pomezí Českého Švýcarska a Lužických hor. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první teoretické části budou shrnuty pojmy z oblasti marketingu, ze kterých diplomová práce a její téma vychází. V druhé části vlastní práce …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the design of the marketing strategy of the small agricultural enterprise Farma Machač, which is located in a picturesque region on the border of the Czech Switzerland and the Lusatian Mountains. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part will summarize concepts from the field of marketing, from which the diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Realizovatelnost business plánu v oblasti prodeje leteckých motorů
Kristýna Princová -
Analýza příležitostí v oblasti e-business
Petra Smékalová -
Doing Business in Tunisia
Sarra Chouchane -
Příprava business modelu sociálního podniku v Ústeckém kraji
Luke Bojčev -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Exploring business opportunities in the markets of Guyana, Suriname, and French Guyana
Anna Iakimova -
Budoucí obchodní model automobilových výrobců
Vladislav Pergler -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska
Název
Vložil
Vloženo
Práva