Elena Shubik

Master's thesis

Marketing strategy for start-up company Didogo group in CEE region with focus on new media and communications

Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Abstract:
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich …more
Abstract:
This master thesis focuses on e-commerce, online marketing and Social Media marketing potential from theoretical factual and practical perspective. On the example of real start-up e-shop Didogo Group Ltd. it aims to show various possibilities how to enhance the company's and brands' recognition while implementing various online marketing and advertising tools. Particular focus is put on Social Media …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 9. 2011
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Josef Hubáček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28985