Sandra Jankotová

Diplomová práce

Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students

Tvorba Strategie Ambasadorů Značky pro Propagaci Českých Vysokých Škol mezi Mezinárodními Studenty
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá využití a implementaci ambasadorů značky v rámci internacionalizačních snah českých univerzit. Vzhledem k rozsáhlému používání sociálních sítí mezi možnými budoucími studenty má program ambasadorů značky potenciál propagovat univerzity mezi mezinárodními uchazeči. Navzdory tomuto potenciálu zůstává jeho osvojení v českém vysokoškolském prostředí omezené a v jeho řízení přetrvávají …více
Abstract:
This master’s thesis examines the use and implementation of brand ambassadors in the internationalization efforts of Czech universities. With the widespread use of social media among prospective students, a brand ambassador program has the potential to promote universities among international applicants. Despite its potential, its adoption remains limited in the Czech higher education environment, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94473