Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu – Pavel Hassman
Pavel Hassman
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Marketing Communication of a Professional Sports Club
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje především oblastem marketingu, marketingové komunikaci a společenské odpovědnosti v prostředí profesionálního sportovního klubu. Autor práci rozděluje na dvě části, první část je teoretická, druhá praktická. V teoretické části se zaměřuje na sport a jeho roli ve společnosti, dále se soustředí na marketing sportu a marketingovou komunikaci. Podrobněji se v marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis deals mainly with the areas of marketing, marketing communications and social responsibility in a professional sports club. The author divides the thesis into two parts: the first part is theoretical, the second part is practical. The theoretical part focuses on sport and its role in society, marketing of sports and marketing communications. In more detail, in marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vrywa/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia