Blanka Mrázková

Bakalářská práce

Elektronický obchod v malé a střední firmě

Electronic commerce in small and medium entreprises
Anotace:
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.
Abstract:
my work contents description of e-commerce foccused on developpment of Internet retail business, creation and methods of functioning of Internet shop and its online promotion. In the practical part I analyse concrete eshop Xparfemy.cz, using acquired experience.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Tomáš Kubálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20309

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod