Elektronický obchod v malé a střední firmě – Blanka Mrázková
Blanka Mrázková
Bakalářská práce
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Electronic commerce in small and medium entreprises
Anotace:
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.Abstract:
my work contents description of e-commerce foccused on developpment of Internet retail business, creation and methods of functioning of Internet shop and its online promotion. In the practical part I analyse concrete eshop Xparfemy.cz, using acquired experience.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Jakub Řehulka -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová