Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu – Nikola Korychová
Nikola Korychová
Diplomová práce
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o influencer marketingu a jeho využití jako marke-tingový nástroj. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu di-vize dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé, vyhodnotit ho a navrhnout dopo-ručení ke zlepšení. V teoretické části je nejprve vymezen pojem marketing a jeho tradiční pojetí. Dále je představen pojem influencer marketing a jak se s nástupem …víceAbstract:
This diploma thesis describes influencer marketing and its use as a marketing tool. This thesis aims to analyse the current situation of influencer marketing of the baby and infant nutrition division of the company Nestlé, evaluate it, and propose rec-ommendations for improvement. The theoretical part first defines the concept of marketing and its traditional conception. There is also explained the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/odilw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORYCHOVÁ, Nikola. \textit{Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/odilw3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění komfortu a bezpečí u novorozenců a kojenců
Karolína JELÍNKOVÁ -
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Khanh Linh Nguyenová -
Zrušení kojeneckých ústavů a dětských domovů – přínos a rizika pro děti.
Alena Večeřová -
Nádorová onemocnění v novorozeneckém období – rizikové faktory nádorů novorozeneckého a časného dětského věku
Wiedermannová Wiedermannová -
Statistická analýza a porovnání demografického vývoje České a Slovenské republiky
Jan Mestek -
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková