Rozdíl mezi nákupní strategií Všeobecného nákupu ŠA a Výrobního nákupu ŠA – Viktorija Kasynecová
Viktorija Kasynecová
Bachelor's thesis
Rozdíl mezi nákupní strategií Všeobecného nákupu ŠA a Výrobního nákupu ŠA
The difference between purchasing strategy of General purchase of ŠA and Production purchase of ŠA
Abstract:
Z názvu bakalářské práce lze vidět, že cílem práce bylo porovnat nákupní proces Všeobecného nákupu ŠA a Výrobního nákupu ŠA. V teoretické části se popisuje definice nákupu, jeho funkce, cíle, nákupní situace, jaký výsledek může mít obchodní jednání a samotný nákupní proces. Praktická část má dvě části. V první části jsou obecně definované nákupní procesy zvlášť Všeobecného nákupu ŠA a zvlášť Výrobního …moreAbstract:
From the title of the bachelor thesis it can be seen, that the goal of the work was compare the purchasing process of General purchase and Production purchase of ŠA. The theoretical part describes the definition of the purchase, its function, goals, shopping situations, results of negotiation and the purchasing proces itself. The practical part has two parts. In the first part, there are generally …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Šturmová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASYNECOVÁ, Viktorija. \textit{Rozdíl mezi nákupní strategií Všeobecného nákupu ŠA a~Výrobního nákupu ŠA}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/odohqg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Nákupní proces a jeho specifika
Veronika Fabiánová -
Poptávkový proces ve Škodě auto a.s.
Byron Heng -
Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
Kateřina Jamborová -
Využití tepelné energie fenolčpavkových vod s cílem snížit nákup elektrické energie z externích zdrojů na ČOV Třinec.
Tomáš Kisza -
Analýza nákupu materiálu společnosti DEZA, a.s. se zaměřením na nákup realizovaný prostřednictvím elektronických aukcí
Kamila Markusíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights