Profesní identita učitelky mateřské školy – Bc. Tereza Podešvová
Bc. Tereza Podešvová
Diplomová práce
Profesní identita učitelky mateřské školy
Professional identity of a kindergarten teacher
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranými charakteristikami profesní identity učitelky v mateřské škole. Cílem teoretické části je představit pojem profesní identity a vymezit faktory, které ji charakterizují. Praktická část byla realizována prostřednictvím výzkumného designu kvalitativní případové studie s využitím triangulace metod sběru dat životního příběhu, polostrukturovaného interview a životní křivky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with selected characteristics of the professional identity of the teacher in a kindergarten. The aim of the theoretical part is to introduce the concept of professional identity and to define the factors that characterize it. The practical part was realized through the research design of a qualitative case study using triangulation of life story data collection methods, a semi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podešvová, Tereza. Profesní identita učitelky mateřské školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Motivační faktory výběru profese: Učitelka v mateřské škole
Gabriela TYRLÍKOVÁ -
Profese učitelky v mateřské škole
Silvie PUTALOVÁ -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Vztah učitelek mateřských škol k hudbě v městské části Ostrava - Jih a v Brušperku
Nikola MASOPUSTOVÁ -
Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví
Zuzana Plchová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Vzdělávání a další profesní rozvoj pedagogů v lesní mateřské škole XY
Natálie KÁLECKÁ