Profesní identita učitelky mateřské školy – Bc. Tereza Podešvová
Bc. Tereza Podešvová
Master's thesis
Profesní identita učitelky mateřské školy
Professional identity of a kindergarten teacher
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vybranými charakteristikami profesní identity učitelky v mateřské škole. Cílem teoretické části je představit pojem profesní identity a vymezit faktory, které ji charakterizují. Praktická část byla realizována prostřednictvím výzkumného designu kvalitativní případové studie s využitím triangulace metod sběru dat životního příběhu, polostrukturovaného interview a životní křivky …moreAbstract:
The diploma thesis deals with selected characteristics of the professional identity of the teacher in a kindergarten. The aim of the theoretical part is to introduce the concept of professional identity and to define the factors that characterize it. The practical part was realized through the research design of a qualitative case study using triangulation of life story data collection methods, a semi …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Podešvová, Tereza. Profesní identita učitelky mateřské školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Motivační faktory výběru profese: Učitelka v mateřské škole
Gabriela TYRLÍKOVÁ -
Profese učitelky v mateřské škole
Silvie PUTALOVÁ -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Vztah učitelek mateřských škol k hudbě v městské části Ostrava - Jih a v Brušperku
Nikola MASOPUSTOVÁ -
Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví
Zuzana Plchová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Vzdělávání a další profesní rozvoj pedagogů v lesní mateřské škole XY
Natálie KÁLECKÁ