Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie) – Bc. Gabriela Štefanová
Bc. Gabriela Štefanová
Diplomová práce
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Professional Learning Between Novice Teacher and Experienced Teacher in the Kindergarten (Case Study)
Anotace:
Diplomová práce pojednává o profesním učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část popisuje profesi učitele, pracovní prostředí mateřských škol a nakonec učení učitelů v mateřské škole. Blíže vymezuje pojem učitel a představuje profesní vývoj učitelů a jeho fáze. Definuje zkušeného i začínajícího učitele a jejich specifika …víceAbstract:
The diploma thesis discusses the professional learning between novice and experienced teachers in kindergarten. The work is divided into two parts. The first theoretical part describes the profession of teacher, working environment of kindergartens and eventually learning in kindergarten. Further define the concept of teacher and presents professional development of teachers and its phases. The specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tcjtg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Pedagogové volného času - jejich práce a profesní rozvoj
Marie Cafourková