Denisa Koppová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie začínající kavárny

Marketing strategy of a starting cafe
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií začínající Zero waste kavárny v Praze. V teoretické části jsou uvedeny nejzákladnější potřebné marketingové údaje k vypracování marketingového plánu a následně v praktické části jsou zanalyzovány a vyhodnoceny. Také se v praktické části nachází základní charakteristika kavárny a její fungování na sociálních sítích doposud a návrh na její zlepšení. …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of a Zero waste cafe in Prague. In the theoretical part, the necessary marketing data are presented for elaboration and then in the practical part they are analyzed and evaluated. The practical part also contains the basic characteristics of the cafe and its functioning on social networks so far and a proposal to improve it. There are the necessary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.