Marketingová strategie začínající kavárny – Denisa Koppová
Denisa Koppová
Bakalářská práce
Marketingová strategie začínající kavárny
Marketing strategy of a starting cafe
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií začínající Zero waste kavárny v Praze. V teoretické části jsou uvedeny nejzákladnější potřebné marketingové údaje k vypracování marketingového plánu a následně v praktické části jsou zanalyzovány a vyhodnoceny. Také se v praktické části nachází základní charakteristika kavárny a její fungování na sociálních sítích doposud a návrh na její zlepšení. …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of a Zero waste cafe in Prague. In the theoretical part, the necessary marketing data are presented for elaboration and then in the practical part they are analyzed and evaluated. The practical part also contains the basic characteristics of the cafe and its functioning on social networks so far and a proposal to improve it. There are the necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aghu6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Impact of COVID-19 on the restaurant business in Almaty (a case study)
Aida Yerkin -
INTRODUCTION OF INNOVATION IN THE RESTAURANT BUSINESS
Anna Bobrova -
Business Plan for a Startup Restaurant in London
Doina Panfil -
Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague
Maryna Skrypnichenko -
Business plan for opening a «Dunkin Donuts» franchise restaurant in Prague
Aliaksandr Kubyshkin -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Byznys inteligence v podniku
Tibor Peňáz -
Diamant nad zlato: víra v byznys a spiritualita pozitivního myšlení českých podnikatelů v síťovém marketingu
Václav KŘIVANEC