Denisa Koppová

Bakalářská práce

Marketingová strategie začínající kavárny

Marketing strategy of a starting cafe
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií začínající Zero waste kavárny v Praze. V teoretické části jsou uvedeny nejzákladnější potřebné marketingové údaje k vypracování marketingového plánu a následně v praktické části jsou zanalyzovány a vyhodnoceny. Také se v praktické části nachází základní charakteristika kavárny a její fungování na sociálních sítích doposud a návrh na její zlepšení. …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of a Zero waste cafe in Prague. In the theoretical part, the necessary marketing data are presented for elaboration and then in the practical part they are analyzed and evaluated. The practical part also contains the basic characteristics of the cafe and its functioning on social networks so far and a proposal to improve it. There are the necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.