Petr Holzner

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji

Marketing survey of public opinion on the extent and intensity of landscape utilization in the Zlín region
Abstract:
Cílem práce je marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji. Konkrétněji se práce zabývá míněním veřejnosti o využití zemědělské půdy, veřejné a soukromé zeleně a také o rybolovu, lesnictví, myslivosti, podpoře bioenergií a ochraně přírody. Názory občanů byly zjišťovány pomocí dotazníků a výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů. Z výsledků vyplývá …more
Abstract:
The aim of the thesis is a marketing survey of public opinion on the extent and intensity of landscape utilization in the Zlín region. More specifically, we deal with public confusion about land use, public and private greenery, and fisheries, forestry, nesting, bioenergy and nature conservation. Citizen's views were identified using questionnaires and the results were processed into tables and charts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta