Ing. Anna Hložková

Bakalářská práce

Návrh ceny reálného výrobku

Suggestion prices of real produce
Anotace:
Všechny firmy i mnohé neziskové organizace musí určovat ceny svých výrobků a služeb. Stanovování cen v České republice se řídí zákonem č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů. Podnik má několik možností, jak může určit cenu svých výrobků. Nejužívanějším přístupem ke stanovení ceny je nákladově orientovaná cena. Dalšími přístupy ke stanovení ceny jsou např. poptávkově orientovaná cena …více
Abstract:
All companies and many non-profit-making organizations have to determine prices his produces and services. Assessment prices in Czech Republic governs law No. 526/1990 digest, about prices, subsequently amended. Company has some possibilities, as company can tag price his products. The most used approach to tag price is costs-oriented price. Other approach to tag price are for example demand-oriented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hložková, Anna. Návrh ceny reálného výrobku. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků