Bc. Kateřina Pejšová

Master's thesis

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace

Project of Improvement of Current Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové …viac
Abstract:
The thesis deals with the marketing communication of a natural cosmetics brand and is situated in two parts. The first, theoretical, part deals with topics such as marketing communication and its tools, benchmarking, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The theoretical knowledge is further reflected in the analytical and project part. The analytical part deals with the identification …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pejšová, Kateřina. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe