Ing. Lucie Lužná

Bakalářská práce

Vývoj reklamy v českých zemích

Developement of Czech Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem reklamy v českých zemích, a to od 18. století až do dnešní doby. V práci je zejména zdůrazňováno jaký přínos měl každý, pro reklamu stěžejní, vynález či nově vynalezený způsob, jak propagovat. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V prvé části je věnován prostor vývoji reklamy, jak již bylo zmíněno, zatímco v druhé části konkrétně firmě Philip Morris …více
Abstract:
This thesis deals with the development of advertising in the Czech lands from the 18th century until today. The thesis especially emphasizes which contributions in the development of advertising were influential and also brings attention to different inventions or newly invented ways of how to advertise. It is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is devoted to the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.