Ing. Jana ADAMCOVÁ

Master's thesis

Anglizismen in der Werbung

Anglicism in the advertisement
Abstract:
This work deals with anglicisms in German advertising for seniors. The thesis presents analyzes of selected advertisements which were focused on the text, the image, and the relationship between them.
Abstract:
Die Diplomarbeit beschäftigt sich mit dem Vorkommen von Anglizismen in 2 deutschen Periodika bei den Senioren. Sie untersucht die Text-, Bildelemente und deren gegeseitigen Einfluss.
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ADAMCOVÁ, Jana. Anglizismen in der Werbung. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

Palacký University Olomouc

Faculty of Education

Master programme / field:
TTeaching German for lower secondary schools / UNJma-UVZmi

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses oebqs4 oebqs4/2
8/12/2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.