Ing. Jana ADAMCOVÁ

Master's thesis

Anglizismen in der Werbung

Anglicism in the advertisement
Abstract:
This work deals with anglicisms in German advertising for seniors. The thesis presents analyzes of selected advertisements which were focused on the text, the image, and the relationship between them.
Abstract:
Die Diplomarbeit beschäftigt sich mit dem Vorkommen von Anglizismen in 2 deutschen Periodika bei den Senioren. Sie untersucht die Text-, Bildelemente und deren gegeseitigen Einfluss.
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMCOVÁ, Jana. Anglizismen in der Werbung. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

Palacký University Olomouc

Faculty of Education

Master programme / odbor:
TTeaching German for lower secondary schools / UNJma-UVZmi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses oebqs4 oebqs4/2
8. 12. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.