Bc. Lucie Černá
Master's thesis
Vliv reklamy na finanční výnos podniku
Impact of the Advertising on the Revenue of a Company
Abstract:
V této diplomové práci je řešena problematika vlivu marketingové komunikace na výnos firmy zabývající se zpracováním masa. Teoretické poznatky podrobně popsané v části rešeršní byly aplikovány v reálném podniku Jatky Tismice s.r.o. V praxi jsem ověřila současný stav a zavedla reklamní prvky nové, původní byly vylepšeny. Jednotlivé postupy a materiály jsou uvedeny v samostatné části. Úvod obsahuje vytyčené …moreAbstract:
In this thesis, the issues of the impact of marketing communication on revenues of the company engaged in the processing of meat. Theoretical knowledge is described in detail in the search were applied in a real firm Jatky Tismice s.r.o. In practice, I checked the current status and introduced new advertising elements, the original have been improved. The procedures and materials are given in a separate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/inorq/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
- Supervisor: MBA Jaromír Stemberg
- Reader: Ing. Kateřina Kalinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka