Marketingové důsledky demografického vývoje – Mgr. Lenka BENEŠOVÁ
Mgr. Lenka BENEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové důsledky demografického vývoje
Implicaton of a demographic trend to marketing
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku demografického vývoje, konkrétněji na stárnutí obyvatelstva jako spotřebitele a cíle marketingových sdělení. V teoretické části se zabývám samotným demografickým vývojem, jeho současným stavem i prognózami do budoucna. Blíže popisuji pojem demografické stárnutí a osvětluji vztah demografie a marketingu. Praktická část pojednává o cílové skupině seniorů. Zabývá se životním …moreAbstract:
The bachelor’s work is focused on problems of a demographic trend, specifically on ageing of population in terms of a consumer and a target of marketing´s communications. In the theoretic part I occupy with the demographic trend, its present situation and prognosis to the future. I describe concretes notion demographical ageing and relation between demographics and marketing. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2615
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BENEŠOVÁ, Lenka. Marketingové důsledky demografického vývoje. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
Petra JEČNÁ -
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Milena Strunová -
Vliv stárnutí populace na trh práce v České republice
Adéla Cukrová -
Vliv stárnutí populace na trh práce
Michaela Frýšarová -
Nové metody získávání zaměstnanců s ohledem na současný pracovní trh v ČNB
Zdeněk Czornyj -
Trh práce, zaměstnanost a nezaměstnanost v ČR z pohledu demografického vývoje
Iva Petýrková -
Dopad ekonomické krize na stavební trh a aktuální trendy ve stavebnictví
Barbora Nováková