Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI – Bc. Radka Přikrylová, DiS.
Bc. Radka Přikrylová, DiS.
Diplomová práce
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Quantification of customers satisfaction with ECSI Index
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníka cestovní agentury. Spokojenost je zjišťována na základě marketingového průzkumu a následně vyhodnocena prostřednictvím indexu ECSI. Závěr práce se zaměřuje na návrh možných opatření v oblasti spokojenosti zákazníků.Abstract:
Diploma thesis with the topic of quantification in the field of travel agency‘s customers‘ satisfaction. Satisfaction is detected by the marketing research and subsequently evaluated by the ECSI index. The finale of this work is focused on the proposal of possible measures in the field of customers‘ satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rhb39/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Kateřina Novotná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká