Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI – Bc. Radka Přikrylová, DiS.
Bc. Radka Přikrylová, DiS.
Master's thesis
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Quantification of customers satisfaction with ECSI Index
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníka cestovní agentury. Spokojenost je zjišťována na základě marketingového průzkumu a následně vyhodnocena prostřednictvím indexu ECSI. Závěr práce se zaměřuje na návrh možných opatření v oblasti spokojenosti zákazníků.Abstract:
Diploma thesis with the topic of quantification in the field of travel agency‘s customers‘ satisfaction. Satisfaction is detected by the marketing research and subsequently evaluated by the ECSI index. The finale of this work is focused on the proposal of possible measures in the field of customers‘ satisfaction.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/rhb39/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Kateřina Novotná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká