Samvel Mukoliantc

Bachelor's thesis

Výběr konceptu distribuce zboží pomocí metod vícekriteriálního rozhodování: případová studie společnosti "XYZ"

Freight distribution concept selection using multi-criteria decision-making approach: a case study of the "XYZ" company.
Abstract:
Cílem práce je pomocí vícekriteriálních metod rozhodování zjistit nejlepší alternativu vlastnictví vozového parku distribuční společnosti XYZ. Práce je složena ze dvou částí , teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány kritéria výběru vozového parku, typy distribučních cest a druhy balíků pro přepravu zboží. Praktická část věnuje výpočtu nejlepší alternativy pro společnost XYZ. V závěru …more
Abstract:
The aim of the thesis is to find out the best alternative of ownership of the fleet of distribution company XYZ using multi-criteria decision-making methods. The work consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the criteria for selecting a vehicle fleet, types of distribution routes and types of parcels for transporting goods are defined. The practical part is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stefan Jovčić, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mukoliantc, Samvel. Výběr konceptu distribuce zboží pomocí metod vícekriteriálního rozhodování: případová studie společnosti "XYZ". Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management and Marketing