Mgr. Pavel Drobek

Bachelor's thesis

Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů

Ray tracing in programmable shaders
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá sledováním paprsku na programovatelných grafických kartách pomocí shaderů. Jejím cílem bylo vytvoření jednoduchého funkčního jádra s podporou vykreslování kouli a ploch a sledování reflexní drah paprsků libovolné délky v jazyce GLSL pro demonstraci metody sledování paprsků v co nejstručnější formě. Toto jádro je v závěru testováno na několika různých grafických kartách …viac
Abstract:
This bachelor thesis is looking into ray tracing method on programmable graphics card using shaders. Its goal was to create simple functional core with support for rendering spheres and planes. The core also supports tracing of reflexive rays of any length. Thesis is implemented in GLSL and demonstrates ray tracing in its brief form. In the end, the core is tested on several different graphics cards …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedúci: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing