Mgr. Pavel Drobek

Bakalářská práce

Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů

Ray tracing in programmable shaders
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sledováním paprsku na programovatelných grafických kartách pomocí shaderů. Jejím cílem bylo vytvoření jednoduchého funkčního jádra s podporou vykreslování kouli a ploch a sledování reflexní drah paprsků libovolné délky v jazyce GLSL pro demonstraci metody sledování paprsků v co nejstručnější formě. Toto jádro je v závěru testováno na několika různých grafických kartách …více
Abstract:
This bachelor thesis is looking into ray tracing method on programmable graphics card using shaders. Its goal was to create simple functional core with support for rendering spheres and planes. The core also supports tracing of reflexive rays of any length. Thesis is implemented in GLSL and demonstrates ray tracing in its brief form. In the end, the core is tested on several different graphics cards …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu