Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů – Mgr. Pavel Drobek
Mgr. Pavel Drobek
Bakalářská práce
Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů
Ray tracing in programmable shaders
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sledováním paprsku na programovatelných grafických kartách pomocí shaderů. Jejím cílem bylo vytvoření jednoduchého funkčního jádra s podporou vykreslování kouli a ploch a sledování reflexní drah paprsků libovolné délky v jazyce GLSL pro demonstraci metody sledování paprsků v co nejstručnější formě. Toto jádro je v závěru testováno na několika různých grafických kartách …víceAbstract:
This bachelor thesis is looking into ray tracing method on programmable graphics card using shaders. Its goal was to create simple functional core with support for rendering spheres and planes. The core also supports tracing of reflexive rays of any length. Thesis is implemented in GLSL and demonstrates ray tracing in its brief form. In the end, the core is tested on several different graphics cards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sfr8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
Radek Stibora -
Sledování paprsku na programovatelných grafických kartách
Marek Vinkler -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Vizualizace ray tracingu
Tadeáš Popov -
Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků
David Vajčner -
Metoda sledování paprsku s využitím oktalových stromů
Pavel Reichl -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík