Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku – Ing. Petra SOLAROVÁ
Ing. Petra SOLAROVÁ
Disertační práce
Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku
Customer engagement in marketing management
Anotace:
Disertační práce je zaměřena na angažování zákazníků, jež je možné definovat jako takovou činnost (proces), kdy podnikatelský subjekt proaktivně vytváří vhodné možnosti a příležitosti, aby se zákazníci mohli zapojovat a vyjadřovat k vybraným záležitostem podnikatelského subjektu. Samozřejmě záleží na samotných zákaznících, zda se skutečně zapojí či nikoliv. Obě zúčastněné strany (jak podnikatelský …víceAbstract:
The dissertation is focused on customer engagement which is defined as a certain activity when a company creates convenient possibilities and opportunities actively in order to involve customers who will be willing to express themselves to chosen companies' matters. It is obvious that it depends on the customers, whether they will participate or not. Both the company and the customer must be able to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016
Zveřejnit od: 23. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 4. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLAROVÁ, Petra. \textit{Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku}. Online. Disertační práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/of4va4/.
Jak správně citovat práci
SOLAROVÁ, Petra. Angažování zákazníků v rámci marketingového managementu podniku. Č. Budějovice, 2016. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.2.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 2. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zuzana Kodýdková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Patricia Böhmová -
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
Radovan Sobota -
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
Petra Habánová -
Proces získávání a zpracovávání zpětné vazby od uživatelů
Ladislav Olšák -
Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků
Jan Kulich -
Inovace ERP systémů s využitím zpětné vazby od uživatelů
Lucia Zacharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva