Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods – Bc. Veronika Gabíková
Bc. Veronika Gabíková
Diplomová práce
Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods
Impacts of the Covid-19 pandemic on consumer behavior in the pet foods market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování na trhu s krmivem pro domácí mazlíčky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké dopady měla pandemie covidu-19 na spotřebitelské chování na trhu se psím krmivem. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním a nákupním chováním, dále typologiemi spotřebitelů, kupním rozhodovacím procesem, charakteristikou trhu …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of consumer behaviour in the pet food market. The main aim of the thesis is to find out what effects the covid-19 pandemic had on consumer behaviour in the dog food market. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumption and purchase behaviour, then consumer typologies, purchase decision process, characteristics of the pet food market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva