Online Marketing in Small and Medium sized companies – Vikram Mehra
Vikram Mehra
Diplomová práce
Online Marketing in Small and Medium sized companies
Online marketing v malých a středních podnicích
Anotace:
Online marketing hraje významnou roli v obchodním světě a World Wide Web se stal platformou pro úspěch mnoha firem a společností. Aby malé a střední podniky (SME) zůstaly konkurenceschopnými na rychle se měnícím globáním trhu, ukázalo se jako zásadní aplikování výhod, které vyplývají z užívání internetu pro marketing zboží a služeb. Hlavním cílem této studie je prozkoumat dynamičnost internetu ve spojitosti …víceAbstract:
Online marketing plays a significant role in business and the World Wide Web has proven to become a platform for success for many enterprises and industries. The advantages that comes with the use of the internet platform for the marketing goods and services makes it imperative for Small and Medium Enterprises (SMEs) to adopt, in order to stay competitive in the fast changing global market. The main …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23458
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities