Význam BTL komunikace pro značku Rexona – Karolína Kubátová
Karolína Kubátová
Diplomová práce
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Impact of BTL communication on Rexona brand
Anotace:
Téma diplomové práce se zabývá významem podlinkové komunikace pro značku Rexona. Cílem práce je odhalit vliv BTL komunikace pro značku Rexona sledovaný na komunikační kampani značky v roce 2012. Práce přibližuje způsob využití BTL nástrojů, nastiňuje trend odklonu od masové reklamy a stále častější využívání podlinkových aktivit na branding značky. Primární cíl je rozdělen na dílčí cíle, které analyzují …víceAbstract:
The topic of the Master's Thesis analyzes an impact of BTL communication on Rexona brand. The goal of the thesis reflects how BTL communication influences the results of a campaign of Rexona brand during the year 2012. The thesis deals with the applications of BTL activities on Rexona brand, describes the divergence of a mass communication moreover it shows using BTL communication on brand building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Karolína Kubátová -
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Ethel Hammonsová -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Karolína Kubátová -
BTL podpora značky Hellmann´s
Simona Hrázká -
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Julius Wenig