Bc. Lukáš Pazourek

Master's thesis

Mentální mapování značek českých politických stran

Mental Mapping of Czech Political Brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je komplexní zjištění toho, jak jsou vnímány značky českých politických subjektů. K tomu je využito mentálního mapování značek dvou rozdílných skupin populace, prvovoličů a seniorů. Metoda pro vytváření mentálních map asociací zkoumaných značek je v práci rozvinuta a dochází tak k přehlednému zobrazení asociací zastoupených v myslích zkoumaných respondentů pro české politické …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the comprehensive study of how the czech political brands are perceived. The mental mapping of two different groups of population, first-time voters and seniors, is used to achieve the results. The mental mapping method of the examined brands is developed in the thesis. This leads to the synoptical delineation of the associations in minds of the respondets, which they …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2016
  • Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Petr Voda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií