Analýza cestovního ruchu v Libereckém kraji – Dominik Noel
Dominik Noel
Bakalářská práce
Analýza cestovního ruchu v Libereckém kraji
Analysis of tourism in Liberec region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu v Libereckém kraji. Cílem práce je analyzovat vývoj regionů a zhodnotit současný stav cestovního ruchu v kraji. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se definuje pojem cestovní ruch a další spojené pojmy s tímto odvětvím. Dále jsou uvedeny základní druhy a formy cestovního ruchu nebo faktory, které ovlivňují atraktivnost …víceAbstract:
This report aims to evaluate the tourism sector in the region of Liberec. The report is structured into two major parts, the first is the theoretical and the second is the practical part. The theoretical part aims to define the meaning of the tourism sector and other connected sectors. Followed by distinctions between separate types of tourism or factors which affect the attractiveness of certain areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Dlubalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva