Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry – Bc. Jiřina Lysáková
Bc. Jiřina Lysáková
Master's thesis
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
The Role of Marketing Communication Focused for Gambling
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of gambling and games related to this issue in order to prove the role of marketing communication and its tools in the field, acting and influencing potential and dependent players. The theoretical part describes the definition of terms and acquaintance with world and domestic literature. It also deals with the types of games and their promotion, the chosen media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LYSÁKOVÁ, Jiřina. \textit{Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ofgtqk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lysáková, Jiřina. Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Reklama v tabákovém průmyslu
Attila Mácsodi -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová -
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Reklama v automobilovém průmyslu
Michaela Červenková -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Reklama v tabákovém průmyslu
Lenka Šťastná