Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry – Bc. Jiřina Lysáková
Bc. Jiřina Lysáková
Master's thesis
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
The Role of Marketing Communication Focused for Gambling
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of gambling and games related to this issue in order to prove the role of marketing communication and its tools in the field, acting and influencing potential and dependent players. The theoretical part describes the definition of terms and acquaintance with world and domestic literature. It also deals with the types of games and their promotion, the chosen media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lysáková, Jiřina. Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Reklama v tabákovém průmyslu
Attila Mácsodi -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová -
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Reklama v automobilovém průmyslu
Michaela Červenková -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Reklama v tabákovém průmyslu
Lenka Šťastná