Bc. Olga Trush

Bakalářská práce

Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem

Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ popisuje marketingovou komunikaci nově vzniklých firem na telekomunikačním trhu v České republice. Analyzuje telekomunikační trh v České republice jako celku a produktovou nabídku virtuálních operátorů. Dále analyzuje a porovnává jejich marketingovou komunikaci a pokouší se vyhodnotit její efektivnost.
Abstract:
This thesis "Comparison of the effectiveness of marketing communications companies selected" describes a newly created marketing communications companies in the telecommunications market in the Czech Republic. It analyses the telecommunications market in the Czech Republic as a whole and product offering virtual operators, then analyses and compares their marketing communication and attempts to evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS