Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem – Bc. Olga Trush
Bc. Olga Trush
Bakalářská práce
Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem
Comparison of Effectiveness of Marketing Communication Selected Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce „Porovnání efektivnosti marketingové komunikace vybraných firem“ popisuje marketingovou komunikaci nově vzniklých firem na telekomunikačním trhu v České republice. Analyzuje telekomunikační trh v České republice jako celku a produktovou nabídku virtuálních operátorů. Dále analyzuje a porovnává jejich marketingovou komunikaci a pokouší se vyhodnotit její efektivnost.Abstract:
This thesis "Comparison of the effectiveness of marketing communications companies selected" describes a newly created marketing communications companies in the telecommunications market in the Czech Republic. It analyses the telecommunications market in the Czech Republic as a whole and product offering virtual operators, then analyses and compares their marketing communication and attempts to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z48h4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev