Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality – Bc. Alena Grushetskaya
Bc. Alena Grushetskaya
Bakalářská práce
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Abstract:
The purpose of this thesis was to show how important social media is in hospitality marketing. The target companies were hotels, and the goal of the research was to provide them information how to develop their presence on the web and what possibilities they would have. This is done by enlightening them about most known and used social media web sites, such as Facebook, Twitter and Google+, but also …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13275/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUSHETSKAYA, Alena. \textit{Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ofnbvu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Michaela Haba Carcamo -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Innovations in the Hospitality/tourism sector
Matej Križko -
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Competencies and Qualifications of Management and Staff at Tourism and Hospitality Establishments
Ekaterina Niklyaeva