Ladislav Stránský

Bakalářská práce

Komunikační kampaň pro sportovní areál

Communication campaign for the sport area
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikační kampaně pro nový sportovní areál. Teoretická část se zabývá obecnou definicí marketingové komunikace, komunikačního mixu a sestavování kampaní. V této části je podrobněji rozebrán online marketing, který je využit při sestavování kampaně. Praktická část bakalářské práce se věnuje představení Sportovního centra Jilemnice, které spravuje sportovní areál …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with designing a communication campaign for a new sports area. The theoretical part deals with the general definition of marketing communication, communication mix and campaigning. This section discusses in detail the online marketing that is used in bulding a campaign. The practical part of the this thesis deals with the presentation of the Jilemnice Sports Center, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stránský, Ladislav. Komunikační kampaň pro sportovní areál. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta