Ladislav Stránský
Bachelor's thesis
Komunikační kampaň pro sportovní areál
Communication campaign for the sport area
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikační kampaně pro nový sportovní areál. Teoretická část se zabývá obecnou definicí marketingové komunikace, komunikačního mixu a sestavování kampaní. V této části je podrobněji rozebrán online marketing, který je využit při sestavování kampaně. Praktická část bakalářské práce se věnuje představení Sportovního centra Jilemnice, které spravuje sportovní areál …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with designing a communication campaign for a new sports area. The theoretical part deals with the general definition of marketing communication, communication mix and campaigning. This section discusses in detail the online marketing that is used in bulding a campaign. The practical part of the this thesis deals with the presentation of the Jilemnice Sports Center, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stránský, Ladislav. Komunikační kampaň pro sportovní areál. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Komparativní analýza marketingové komunikace dvou tanečních škol
Darya Klemets -
Marketingová komunikace sportovní akce
Petr Kutal -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Karolína Piklová -
Marketingová komunikace vybraného zařízení
Diana Weinlichová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights