Viktorie Valdová

Master's thesis

Návrh aktivační kampaně produktu Viper

Proposal of Viper Activation Campaign
Abstract:
Diplomová práce představuje a analyzuje aktivační kampaň produktu Viper a navrhuje její optimalizaci. Tato optimalizace je provedena na základě literární rešerše a vyhodnocení hloubkových dotazníků.
Abstract:
The Diploma thesis introduces and analyses the activation campaign of the brand Viper and suggests its optimization. The diploma thesis proposes the optimization of the campaign based on a literature review and appraisal of the in-depth interviews.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85648

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Mezinárodní obchod

Theses on a related topic