Viktorie Valdová
Master's thesis
Návrh aktivační kampaně produktu Viper
Proposal of Viper Activation Campaign
Abstract:
Diplomová práce představuje a analyzuje aktivační kampaň produktu Viper a navrhuje její optimalizaci. Tato optimalizace je provedena na základě literární rešerše a vyhodnocení hloubkových dotazníků.Abstract:
The Diploma thesis introduces and analyses the activation campaign of the brand Viper and suggests its optimization. The diploma thesis proposes the optimization of the campaign based on a literature review and appraisal of the in-depth interviews.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85648
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Rozšíření funkcionalit mobilního robotu Viper
Jakub Mlotek -
Revize a doplnění dokumentace k MR Viper
Jakub Mlotek