Bc. Maxim Sáblík

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané firmy analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem práce …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improvement in the field of marketing communication of the selected company based on the analysis of the current state. In the theoretical part, marketing communication tools and principles for their use in connection with increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fexf7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Pivodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing