Bc. Maxim Sáblík

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané firmy na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané firmy analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Výstupem práce …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improvement in the field of marketing communication of the selected company based on the analysis of the current state. In the theoretical part, marketing communication tools and principles for their use in connection with increasing the number of customers will be presented. In the practical part, these tools will be analyzed for the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fexf7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Pivodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing