Bc. Marta Cvrčková

Bachelor's thesis

Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google

Analysis of TV advertising presenting the online Web services search engine Google
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní na webový vyhledávač Google, která byla v dubnu 2010 spuštěna na internetu a od srpna 2010 po několik měsíců vysílaná v televizi. Vyhledávací internetové servery přebírají ve stále větší míře funkci tradičních prostředků získávání zákazníků, jakými jsou noviny, telefonní seznamy nebo televize. Společnost Google začala v televizi uvádět třiceti až šedesáti …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing campaign for web search engine Google which was launched on internet in April 2010 and from August 2010 was broadcasted in television for several months. Web search engines are increasingly taking over the function of traditional marketing means of attracting customers such as newspapers, phone books or television. Google started to state in television a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media